Αναπτύξατε λοιπόν το app των ονείρων σας και το κάνατε upload στην αγορά, περιμένοντας με ανυπομονησία έναν καταιγισμό από downloads που θα προωθήσουν το προϊόν σας και θα το κάνουν διάσημο.
Έχουμε δει πολλούς απίστευτα ταλαντούχους developers να περιμένουν να ανακαλυφθεί η δουλειά τους δυνάμει της ποιότητας και της ευρηματικότητας του app και μόνο – αλλά αυτό δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ.
Πως μπορείτε λοιπόν να νικήσετε τις πιθανότητες; Οι μέρες μετά τη κυκλοφορία μπορεί να είναι δύσκολές και ανεπικερδείς, αλλά οι επιτυχημένοι developers χρησιμοποιούν μια πληθώρα παραδοσιακών web promotion τεχνικών έτσι ώστε να δημιουργήσουν μια ροή από downloads. Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες καλές συμβουλές:
1. Να είστε ασυνήθιστοι, ξεχωριστοί, αξιοσημείωτοιΑυτό μπορεί να μοιάζει προφανές αλλά είναι επικίνδυνα εύκολο για τις ομάδες ανάπτυξης να υποπέσουν στο ‘group think’ και να δημιουργήσουν κάτι το οποίο υπάρχει ήδη ή είναι μόνο ελάχιστα καλύτερο από τις τωρινές εναλλακτικές στην αγορά. Αυτά τα apps δεν προβάλλονται πολύ.
Ένα ιδιαίτερο app είναι πιο αξιομνημόνευτο και θα αφήσει μια ισχυρότερη εντύπωση, οδηγώντας σε περισσότερα άρθρα και links και τελικά σε περισσότερα downloads. Προσπαθήστε αυτό που αποκαλούμε το “the viral reality check” ή το “bar test”: δείξτε στους φίλους σας το νέο σας app. Θέλουν να το έχουν εδώ και τώρα; Ξοδεύουν περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα με το να παίζουν με αυτό στο τηλέφωνό τους; Ένα app με ένα μοναδικό design ή λειτουργία έχει μια σημαντικά καλύτερη πιθανότητα να πετύχει.
Ένα ιδιαίτερο app είναι πιο αξιομνημόνευτο και θα αφήσει μια ισχυρότερη εντύπωση, οδηγώντας σε περισσότερα άρθρα και links και τελικά σε περισσότερα downloads. Προσπαθήστε αυτό που αποκαλούμε το “the viral reality check” ή το “bar test”: δείξτε στους φίλους σας το νέο σας app. Θέλουν να το έχουν εδώ και τώρα; Ξοδεύουν περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα με το να παίζουν με αυτό στο τηλέφωνό τους; Ένα app με ένα μοναδικό design ή λειτουργία έχει μια σημαντικά καλύτερη πιθανότητα να πετύχει.
2. Πείτε μία ιστορίαΟι άνθρωποι αγαπούν μια καλή ιστορία πίσω από ένα προϊόν και τα apps δεν αποτελούν εξαίρεση. Είναι πιο εύκολο γι’ αυτούς να αναπτύξουν ένα συναισθηματικό δέσιμο. Αναπτύξατε ένα παιχνίδι; Ποια είναι η ιστορία πίσω από αυτό; Θα πρέπει να είναι κάτι διασκεδαστικό και έξω από τα καθιερωμένα.
Ακόμα και με τα non-gaming apps, χρειάζεστε μια ιστορία – το λόγο για τη δημιουργία του και την έμπνευση που σας έκανε να το φτιάξετε. Μοιραστείτε αυτή την ιστορία παντού συμπεριλαμβανομένου του website σας, στην σελίδα περιγραφής του app σας και σαν μέρος των PR προσπαθειών σας.
Ακόμα και με τα non-gaming apps, χρειάζεστε μια ιστορία – το λόγο για τη δημιουργία του και την έμπνευση που σας έκανε να το φτιάξετε. Μοιραστείτε αυτή την ιστορία παντού συμπεριλαμβανομένου του website σας, στην σελίδα περιγραφής του app σας και σαν μέρος των PR προσπαθειών σας.
3. TimingΤο λανσάρισμα ενός app είναι ένα γεγονός σχεδιασμένο έτσι ώστε να κερδίσει τη μέγιστη προβολή και να αρχίσει δυναμικά. Υπάρχει ένα αποφασιστικής σημασίας μέγεθος προβολής που χρειάζεται να φτάσετε, έτσι είναι καλύτερο το να συγχρονίζετε τα πάντα μαζί: PR, banners και blog posts πρέπει να εμφανίζονται όλα ταυτόχρονα.
Η ταυτόχρονη προβολή σε διάφορα κανάλια έχει ενισχυτικά αποτελέσματα. Τη πρώτη φορά που θα δείτε ένα άρθρο για το app, είναι καλό. Τη δεύτερη φορά είναι πιο ουσιαστικό. Τη τρίτη φορά μπορεί να γίνει επιτυχία. Αν τα καταφέρετε στα μεγάλα κανάλια προβολής, οι πιθανότητες να κερδίσετε την προσοχή των ‘app market content developers’ θα βελτιωθεί σημαντικά.
Η ταυτόχρονη προβολή σε διάφορα κανάλια έχει ενισχυτικά αποτελέσματα. Τη πρώτη φορά που θα δείτε ένα άρθρο για το app, είναι καλό. Τη δεύτερη φορά είναι πιο ουσιαστικό. Τη τρίτη φορά μπορεί να γίνει επιτυχία. Αν τα καταφέρετε στα μεγάλα κανάλια προβολής, οι πιθανότητες να κερδίσετε την προσοχή των ‘app market content developers’ θα βελτιωθεί σημαντικά.
4. WebsiteΑκόμα ένα σημαντικό στοιχείο που πολλοί developers παραβλέπουν. Κατασκευάστε μία βάση για το app σας, ένα μέρος όπου μπορείτε ελεύθερα να περιγράψετε γιατί είναι τόσο εξαιρετικό χωρίς τους περιορισμούς της σελίδας περιγραφής του app market. Ένα website θα σας επιτρέψει επίσης να χρησιμοποιήσετε παραδοσιακές τεχνικές marketing για site promotion όπως τα banners, το SEO κτλ. Από την εμπειρία μας στην στην κατασκευή και την προώθηση ιστοσελίδων, αυτά είναι τα πιο αποτελεσματικά κανάλια για να δημιουργήσετε μια σταθερή ροή download. Το site θα πρέπει να είναι απλό και λειτουργικό και να λειτουργεί σαν μια όμορφα σχεδιασμένη, μοναδική σελίδα. Ένα site μίας σελίδας με ένα μεγάλο κουμπί για το download είναι αρκετό.
5. BannersΒρείτε blogs και εξειδικευμένα websites όπου το υποψήφιο κοινό σας ενδέχεται να βρίσκεται. Προσπαθήστε να αγοράσετε banners μέσα από ad networks ή κατευθείαν από ιδιοκτήτες blog.
Αν οι τιμές είναι πολύ υψηλές, προσπαθήστε να αγοράσετε banners κατευθείαν από τους ιδιοκτήτες των site. Στείλτε τους ένα screenshot ή το link του site σας με το banner που θέλετε να τοποθετήσετε σε αυτό. Προσπαθήστε να προσθέσετε ένα banner σε μια νέα τοποθεσία που δεν χρησιμοποιούσαν, κάνοντας το να μοιάζει σαν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του site που θα φέρει περισσότερη κίνηση.
6. PR – Δημόσιες ΣχέσειςΧρησιμοποιείστε έναν επαγγελματία ή κάντε το μόνοι σας. Προσχεδιάστε ένα δελτίο τύπου με screenshots, τη ξεχωριστή σας ιστορία, το URL του website σας και ένα link για να μπορούν να κατεβάσουν το app σας. Στείλτε εξατομικευμένα emails σε κατόχους blog και προσφέρετε αποκλειστικές ιστορίες σε διάφορα media.
7. Προσωπικές διασυνδέσειςΌπως οτιδήποτε στη ζωή, είναι πάντα καλό να γνωρίζετε τους ιθύνοντες, στη συγκεκριμένη περίπτωση, τους ‘app store editors’. Αυτή η συμβουλή είναι περισσότερο κατάλληλη για τους developers που έχουν ήδη καταφέρει να μπουν σε μια προτεινόμενη λίστα. Έχετε κάνει μια εξαιρετικά πολύτιμη επαφή γι’ αυτό μην την αφήσετε να μείνει ανεκμετάλλευτη. Για να προσβληθείτε ξανά, μοιραστείτε τη διαδικασία του app με τους ‘content editors’ και γνωστοποιείστε τους τυχόν νέες εκδόσεις που βγάζετε. Να είστε ανοιχτοί στις γνώμες και στις σκέψεις τους.
8. Κάντε το app σας δωρεάν στην αρχήΌταν λανσάρετε το app σας, προσφέρετε το δωρεάν. Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργείτε άλλο εμπόδιο στο download. Τιμολογείστε το app σας αλλά παρουσιάστε το δωρεάν download σαν προώθηση για τη κυκλοφορία του. Η προώθηση αποτελεί είδηση από μόνη της .
techblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου