-->

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Πότε είναι η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στο Facebook;


Δεν μπορώ να απαριθμήσω τις μελέτες που έχω διαβάσει που ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν την καλύτερη ώρα ή ημέρα γιαΕνώ οι περισσότερες από αυτές τις μελέτες αντικρούει η μία την άλλη , με συνέπεια συγκρούονται και με τη δική μου ανάλυση. Αυτό μπορεί να είναι αυτό που δε θέλετε να ακούσετε, αλλά η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε εξαρτάται από την επιχείρησή σας και το κοινό σας. Με λίγη προσπάθεια και λίγη δημιουργική σκέψη, μπορείτε να καθορίσετε την καλύτερη στιγμή για σας.Πώς μπορείτε να καθορίσει την καλύτερη ώρα για την επιχείρησή σας;
Δεν μπορώ να απαριθμήσω τις μελέτες που έχω διαβάσει που ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν την καλύτερη ώρα ή ημέρα για να δημοσιεύσετε στο Facebook.
Ενώ οι περισσότερες από αυτές τις μελέτες αντικρούει η μία την άλλη , με συνέπεια συγκρούονται και με τη δική μου ανάλυση. Αυτό μπορεί να είναι αυτό που δε θέλετε να ακούσετε, αλλά η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε εξαρτάται από την επιχείρησή σας και το κοινό σας. Με λίγη προσπάθεια και λίγη δημιουργική σκέψη, μπορείτε να καθορίσετε την καλύτερη στιγμή για σας.

Έμφαση στην κατανόηση του κοινού σας
Η έρευνα δείχνει ότι μια δημοσίευση για το Facebook λαμβάνει το ήμισυ της ανάγνωσης της μέσα σε 30 λεπτά. Κατά συνέπεια, θα πρέπει να προσπαθήσετε να καθορίσετε πότε οι οπαδοί σας είναι στο Facebook και να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας γύρω από εκείνη την ώρα.
Βήμα 1: Προσδιορίστε το κοινό σας
Κοιτάξτε τα δημογραφικά στοιχεία του Facebook . Μπορούν να είναι διαφορετικά από ό, τι νομίζετε. Μπορείτε να δείτε την ηλικιακή ομάδα και το φύλο με το άνοιγμα των Facebook Insights και να επισκεφθείτε την καρτέλα των likes. Αν έχετε πολλαπλές τοποθεσίες ή μια μεγάλη πελατειακή βάση, θα θέλετε να επανεξετάσετε τη θέση του κοινού σας, καθώς μπορεί να εξαπλωμένο σε διαφορετικές ζώνες ώρας.
Βήμα: 2: Σκεφτείτε πως μπορεί να είναι η μέρα τους
Τώρα που ξέρετε το δημογραφικό του κοινού σας, σκεφτείτε για την ημέρα τους – είναι ο μέσος οπαδός σας- μια μαμά; Ένας φοιτητής; Πιθανόν να εργάζονται 9-5 σε δουλειά; Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορεί να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε την καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε στη σελίδα σας.
Βήμα 3 : Εφαρμόστε το τι ξέρετε
Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες που τώρα έχετε σχετικά με το κοινό σας για να δημοσιεύσετε αποτελεσματικά . Αυτά τα στατιστικά στοιχεία του Facebook μπορεί επίσης να σας παρέχουν περισσότερη διορατικότητα για την απόσπαση των βέλτιστων πρακτικών .
Στατιστικά στοιχεία του Facebook σχετικά με τη χρήση
Kαλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στο Facebook , περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Facebook από μια κινητή συσκευή παρά από έναν υπολογιστή γραφείου. Όσοι έχουν Smartphone ξοδεύουν ακόμα περισσότερο χρόνο για τον έλεγχο του Facebook από ό, τι κάνουν χρήση του Google . ( Όσοι είναι δύσπιστοι για τους οπαδούς τους που βλέπουν το περιεχόμενό τους στο Facebook μέσω κινητού, μπορούν να το ελέγξουν στο Facebook Insights . )
Σκεφτείτε αυτό … το 80% των 18-44 ετών ελέγχουν το smartphone τους, αμέσως μόλις ξυπνήσουν . Είναι πιθανό ότι οι οπαδοί σου να κοιτάνε τα τηλέφωνά τους και σαρώνουν το newsfeed τους, καθώς ξεκινούν τη μέρα τους . Αυτό δημιουργεί ένα θετικό χρόνο για να δημοσιεύετε. Τον τελευταίο μήνα περίπου , έχω δοκιμάσει την δημοσίευση μεταξύ των ωρών 6:30 – 8:30 πμ(η δοκιμή έγινε στα ενημερωτικά του δικτύου της Hellas Press www.hellaspressmedia.gr) και είδα εξαιρετικά αποτελέσματα .
Οι ιδιοκτήτες smartphone τείνουν να ελέγχουν τα τηλέφωνα τους γύρω από τα γεύματα και το 86% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας στο διαδίκτυο αναφέρουν τη χρήση της συσκευής τους, ενώ παρακολουθούν τηλεόραση . Αυτά τα άτομα , επίσης, περνούν σχεδόν διπλάσιο χρόνο στα social media μέσω μιας κινητής συσκευής τα Σαββατοκύριακα σε σχέση με τις καθημερινές . Μην βιάζεστε να βγάλετε οποιαδήποτε συμπέρασμα ακόμα όμως . Τα σαββατοκύριακα και τις καθημερινές , μεταξύ 5:00-20:00 μμ, δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε λόγω του ανταγωνισμού του newfeed . Κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών , είναι πιθανό να ανταγωνιστείτε με τους εκατοντάδες φίλους και τα άλλα εμπορικά σήματα που ακολουθούν οι οπαδοί σας .
Έχω παρατηρήσει ότι οι δημοσιεύσεις μας θα λάβουν την περισσότερη αλληλεπίδραση στις εκτός αιχμής ώρες, όταν συνολικά ανεβαίνουν λιγότερες δημοσιεύσεις . Προσπαθήστε να βρείτε το σωστό σημείο αλληλεπίδρασης με τον προσδιορισμό του χρόνου, όταν η πλειοψηφία του κοινού σας είναι στο Facebook και το χρόνο που γίνονται οι λιγότερες δημοσιεύσεις .
Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι περισσότερο από το ήμισυ των χρηστών του Facebook έχουν πρόσβαση μόνο όταν δεν είναι στην εργασία ή το σχολείο . Επίσης , οι ώρες που οι άνθρωποι τις καθημερινές μετακινούνται προς και από την εργασία δείχνει μεγάλη χρήση των κινητών. Αν και δεν είναι ασφαλές όταν οδηγάνε , πολλοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων ελέγχουν τα τηλέφωνά τους στο δρόμο για την εργασία τους , η οποία δημιουργεί ένα καλό χρονικό διάστημα για να προβάλετε την επιχείρησή σας .
Ας κάνουμε επανάληψη. Πότε είναι καλά να δημοσιεύσετε στο Facebook ;
+  Νωρίς το πρωί
+  Κατά τη διάρκεια της εργασίας ( 9π.μ. – 5μ.μ. )
+  μεταξύ εργασίας και δείπνου
+  Μετά το δείπνο (χρόνος TV )
+  Bedtime
+ Σαββατοκύριακα
Εν κατακλείδι ;
Η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στο Facebook είναι όταν το κοινό σας θα το δεί . Και αυτό η ώρα μπορεί να είναι μοναδική για εσάς και την επιχείρησή σας .
Χρησιμοποιώντας το Facebook Insights
Αν θέλετε να αναλύσετε πραγματικούς αριθμούς για να καθορίσετε αν παλιές ώρες δημοσίευσης ( ή αν ψάχνετε νέες ώρες δημοσίευσης) λειτουργούν αποτελεσματικά , απλώς ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για τη χρήση του Facebook Insights .
1. Εξάγετε τα “Post level data” από το Facebook Insights για το προτιμώμενο χρονικό διάστημα σας .
2 . Ανοίξτε το “Post level data» στο Excel στο πλαίσιο του “Lifetime Post Stories by action” ( η τρίτη καρτέλα ) και διαγράψετε όλες τις στήλες εκτός από Δ , Η, Θ, Ι και Κ. Μην διαγράψετε την E , αν σας ενδιαφέρει να δείτε τους τύπους των δημοσιεύσεων που αρέσουν στο κοινό σας
Σημείωση : Αυτό δεν περιλαμβάνει τα κλικ σε συνδέσμους . Περιλαμβάνει μόνο τα likes,τα σχόλια και τα shares. Για να δείτε τα κλικ των συνδέσμων, απλά δείτε τις ίδιες στήλες στην τέταρτη καρτέλα “Lifetime Post consumers by type.”
Μην ξεχνάτε , ο χρόνος δεν είναι το παν ! Ο προσδιορισμός της καλύτερης ώρας για να δημοσιεύσετε στο Facebook δεν θα αυξήσει τη δημοτικότητα σας , εάν το περιεχόμενο δεν είναι ενθαρρυντικό .
green-apple.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου